Qëllimi i këtij partneriteti është që të rriten shitjet e reklamave në të gjitha 3 kompanitë, duke e bërë procesin e shitjes së reklamave më të thjeshtë për reklamuesit. Ky partneritet do të nisë nga fillimi i vitit të ardhshëm, pasi këto kompani të integrojnë teknologjitë e tyre biding: Yahoo Network Plus, AOL Adversting dhe Microsoft Media Network.
Kompanitë gjithashtu kanë deklaruar se pavarësisht partneritetit, ekipet e tyre të marketingut do jenë të ndara dhe konkuruese, duke luftuar njëri-tjetrin për tregun e online marketingut. Arsyeja për vazhdimin e konkurencës është mundësia që partneriteti i tyre të vlersohet nga ana ana e komisionit për anti-konkurencë.
Google dhe Facebook aktualisht janë kompanitë udhëheqëse të tregut për marketing online. Sipas kompanisë hulumtuese eMarketer, marketingu online i Google-s në vitin 2011 do të rritet për 16,4 përqind, kurse për Facebook 9,3 përqind, vetëm në SHBA.
/itshqip/
No comments:
Post a Comment