Ja pse kurrë s’thotë “më fal”

Edhe pse kur jemi të vegjël prindërit na mësojnë për sjelljen e mirë, dhe të gjithë e dimë për “më fal”, “ju lutem”, “faleminderit” dhe “më vjen keq”, por meshkujt për ndonjë arsye gjatë jetës e harrojnë këtë. Sidomos nëse diçka të tillë duhet ta drejtojnë kah partnerja. Pse ata e kanë aq të vështirë që nga goja ta nxjerrin “më fal”?-Njerëzit krenarë kanë problem me pranimin e gabimeve personale, sado banale të jenë, madje edhe nëse thellë në vete janë të vetëdijshëm se nuk kanë të drejtë.

Nëse partneri juaj kurrë nuk kërkon falje, ndoshta ka problem të vogël me kontrollin e egos personale. Ai kryesisht mundohet që krenaria e tij të mos lëndohet, ndërsa nuk lodhet se janë lënduar ndjenjat tuaja.

Meshkujt botën e shohin ndryshe

Për mashkullin kërkim falja është njëjtë sikur ta pranojë sa është i dobët, pa marrë parasysh a i ka 17 apo 37 vjet, për këtë më lehtë nuk do t’ju kërkojë falje sesa ta “rrezikojë” vetërespektin.

Po ashtu, anëtarët e gjinisë së fuqishme thjesht nuk dëshirojnë që mos të kenë të drejtë. Nëse e “pranojnë gabimin” duke kërkuar falje, këtë e përjetojnë sikur në ballë t’i jetë shkruar “jam fajtor” apo “jam bërë budalla”.

Por çka të bëjmë, meshkujt botën e shohin ndryshe. Për këtë, herën tjetër kur të prisni kërkim falje, më mirë përqendrojeni vëmendjen në atë që partneri bën, sesa në atë që flet.

Veprat flasin më shumë se fjalët

Meshkujt i përmbahen parullës “veprat flasin më shumë se fjalët”: më të mëdha janë shanset që ata me vetë iniciativë t’i lajnë enët, t’ju sjellin lule apo t’ju presin pas pune që të shkoni në shëtitje apo në drekë, sesa ta dëgjoni fjalën magjike “unë…”.

Në fund, më mirë do të ishte të mësoheni në atë që meshkujt kryesisht nuk kërkon falje. Ndoshta i dashuri juaj kurrë nuk thotë “më fal”, por gjithmonë derisa është i gatshëm që të mundohet dhe t’ju tregojë që i vjen keq në ndonjë mënyrë tjetër, nuk keni arsye për brengosje.

No comments:

Post a Comment