Angry Birds luhet 300 milionë minuta në ditë

Kompania Finladeze Rovio e cila është përgjegjëse për lojën Angry Birds, në konferencën Web 2.0 në San Francisko, deklaroi se 30 milionë lojtarë çdo ditë kalojnë 300 milionë minuta në Angry Birds. Kjo lojë fillimisht ishte në dispozicion vetëm për iPhone, por pastaj edhe në gjith platformat dhe paisjet tjera. Angry Birds e luajn çdo muaj nga 130 milionë njerëz, kurse deri më tani është shkarkuar mbi 400 milionë herë.

Angry Birds u bë kaq fenomen sa që Hollywood planifikon të xhirojë film të inspiruar po në këtë lojë. Rovio planifikon të investojë në suksesin e Angry Birds edhe më tej, duke shtuar dhe numrin e zogjëve të zemëruar me plus edhe një, e cila do të paraqitet si Halloween. Në faqen e Facebook tash më ka paralajmërim për këtë. Deri më tani janë shitur gjithashtu edhe 10 milionë lodra për Angry Birds.

Kompania pas Angry Birds, kohë më parë bleu dhe një studio për të krijuar video të animuara, normalisht për angry birds. Rovio gjitashtu zbuloi se gjysma e lojtarëve janë nga SHBA, kurse Kina është në vendin e dytë për nga madhësia, dhe si tregu më i shpejtë në rritje për këtë lojë.

No comments:

Post a Comment