Tradhëtojnë më shpesh njerëzit e pasigurt

Tradhëtia i duhet njeriut për të vecuar personalitetin e tij dhe për tu liruar nga kthetrat e monogamisë”. – Shpjegon Laura Kipnis në librin e saj, “Kundra dashurisë”. Tradhëtia është një botë psikologjike më vete, e rregulluar nga dinamika dhe llogjika variabile nga personi në person.

Por edhe në këtë fushë ka disa kushte subjektive që përcaktojnë sjelljet bazë dhe jo të gjithë jemi në të njëjtën mënyrë të tërhequr prej tradhëtisë.

Faktorët e jashtëm që favorizojnë tradhëtinë janë të shumtë dhe mundë të listojmë ato ekonomikë (statistikishtë kushë është i pasur, i lejon vetes më tepër liri) apo seksualo - sentimental (nëse cifti është i konsumuar ka më tepër mundësi të tradhtojnë). Sipas shkencëns kufiri ndermjet botës së tradhëtarëve dhe monogamëve është personaliteti seksual i cdo individi.

Studimi i Kirsten Mark, studiues në universitetin e Indiana, mbi sjelljen seksuale, tregon se duke mos llogaritur karakterin dhe statusin ekonomikë, ajo që kthen një monogamë në një tradhëtar serial është raporti seksua që ai individ ka me veten.

Një mashkull që nuk është shumë i sigurtë mbi aftësitë e tij prej dashnori dhe krevatin e përjeton me terrorin se do të dalë bllof, ka më tepër mundësi të tradhëtojë.

Ndërsa një grua që jeton me tmerrin ndaj sëmundjeve seksualisht të trasmetueshme dhe frikës së ngeljes shtatëzanë, do të tradhëtoi më pakë.

Pa siguria është hapi i parë drejt tradhëtisë, sepse për këta njerëz është më e thjeshtë të relacionohen me të panjohur që nuk di asgjë mbi të kaluarën e tyre seksuale.(ama-news.al)




No comments:

Post a Comment