Kam mësuar nga gabimet

- Ajo, që nuk jam frikësuar se do të gabojë. Po të duroja vazhdimisht, sigurisht që nuk do të isha në vendin që jam sot. Dhe kjo totalisht do të më hutonte. Vërtet, njeriu gjithmonë mëson nga gabimet e tij.

Këngëtarja e njohur, Rihanna, pohon në këtë intervistë të shkurtër se të gjitha që i ka tani dhe famën që e posedon ia ka borxh nënës së saj. Nga ajo i ka mësuar leksionet më të rëndësishme jetësore.

- Çka mendoni ku fshihet sekreti i suksesit tuaj?

- Ajo, që nuk jam frikësuar se do të gabojë. Po të duroja vazhdimisht, sigurisht që nuk do të isha në vendin që jam sot. Dhe kjo totalisht do të më hutonte. Vërtet, njeriu gjithmonë mëson nga gabimet e tij.

- Këtë filozofi e ke përvetësuar?

- Po, edhe tekstualisht. Po ta kisha në mendje këtë gjë, do të bëja një tatuazh në ashtin kryesore me fjalinë: “Kurrë gabime, gjithmonë leksione”. Secilën ditë shikohem në pasqyrë dhe vazhdoj tutje.

- Nga kjo ke mësuar?

-Po, e dini, në fëmijërinë time nuk kanë qenë të gjitha gjërat në vendin më të mirë, por edhe përkundër kësaj kam edhe shumë kujtime të mira. Për këtë mund t’i falënderohem vetëm nënës sime.

- Çka të ka mësuar tjetër nëna?

- Kam mësuar mjaft nga ajo, për shembull të marrë përgjegjësinë për gjërat të cilat i bëj. Shumë herët më ka lënë që ta jetoj jetën time.

- A i jeni falënderuese për këtë?
(yllpress.com)

- Natyrisht, po të mos ishte ajo, nuk do të isha me kaq vetëbesim sikur që jam sot.

No comments:

Post a Comment