Femrat e plota më tërheqëse

Femrat e holla janë më pak xheloze ndaj femrave të plota, sepse nuk i konsiderojnë tërheqëse, mirëpo meshkujt kanë mendim tjetër. Për ata, femrat e plota janë më tërheqëse, të hapura dhe të mençura.

Një hulumtim i realizuar nga shkencëtarët pranë Universitetit të Liverpulit, ka zbuluar se femrat jo të holla për meshkujt janë më të afërta, janë mikesha të mira dhe kanë stabilitet më të mirë emocional sesa femrat e holla.

Nga ana tjetër, femrat tjera kanë mendim jo të mirë për ish-femrat e trasha që mundohen të mbajnë një peshë afër normales. Sipas tyre, ato janë të padisiplinuara, emocionalisht jostabile dhe kanë shprehi të këqija higjienike.

Disa meshkujve u pëlqen fakti që femrat që kanë peshë të tepërt luftojnë me kilogramët, ashtu që kjo i afron më shumë dhe u jep mendimin se ato nuk janë femra të përsosura, kanë mangësi, por janë të afërta dhe mund të kalojnë mirë me to, duke qenë se ato jetojnë ‘me këmbët në tokë’.

Për më shumë, meshkujt me mbipeshë shpresojnë se kanë gjasa më të mira për të kapur një femër të plotë, sesa një të hollë. 
(Telegrafi.com)

No comments:

Post a Comment