MTV Movie Awards, triumfon “Twilight-Eclipse”

MTV Movie Awards ka dhënë çmimet për filmat më të mirë të vitit të kaluar në një ceremoni në Los Angeles duke u bazuar në votat e përdoruesve të internetit.

Nuk kanë qenë filma si Black Swan apo The Social Network më të pëlqyerit. Ajo që kanë pëlqyer spektatorët ka qenë pjesa e tretë e filmit Twilight, romanca e vështirë mes një vajze normale dhe një vampiri.

Aktori më i mirë dhe aktorja më e mirë janë shpallur protagonistët e këtij filmi, Robert Pattinson dhe Kristen Stewart.

Po ashtu filmi “Twilight-Eclipse” mori çmimin e puthjes më të mirë dhe të skenës me përleshje më të mirë, dy çmime që kanë bërë shumë të famshëm ceremoninë e MTV Movie Awards.

Vetëm një çmim për Harry Potter, të cilin e ka marrë Tom Felton si “personazhi i keq” më i mirë. 

(top-channel.tv)

No comments:

Post a Comment