Seksi më i mirë, të enjteve!

Dita e enjte vlerësohet si më e mirë për të bërë marrëdhënie seksuale. Disa studime kanë nxjerrë rezultate se të enjteve, hormonet që stimulojnë energjinë seksuale janë në kulmin e tyre.


Ndërkohë, për ata që planifikojnë të nisin fëmijë, mëngjesi konsiderohet si koha më e përshtatshme, pasi sperma mashkullore është në kulmin e fuqisë.

Një analizë nga  London School of Economics argumenton seksi në orën 08:00 shton dukshëm gjasat për të mbetur shtatëzënë.

Disa shkencëtarë kanë zbuluar gjithashtu orarin që do të duhej ta respektojnë njerëzit për të pasur një jetë më të shëndoshë, por edhe seksualisht aktive.

07:00 Kjo është koha më e mirë për të pushuar, por edhe koha optimale për të marrë tableta për rregullimin e tensionit të gjakut.

08:00 Në qoftë se ju dëshironi të nisni fëmijë, koha më ideale është vetëm herët në mëngjes, për shkak se sperma mashkullore është në kulmin e fuqisë së saj.

10:00 Nëse keni nevojë për ndonjë ndërhyrje kirurgjike, kjo është koha më e përshtatur. Operacioni i planifikuar për pasdite ka më shumë gjasa të jetë jo i mirë, për shkak të lodhjes stafit dhe stresit të pacientit.

12:00 Pa një filxhan kafe nuk mund të imagjinohet një ditë. Edhe pse ne e preferojmë në mëngjes, disa studime tregojnë se kupa e dytë preferohet në këtë kohë, pasi metabolizmi ngadalësohet, dhe energjia bie.

16:00 Kjo është koha ideale për stërvitje, për shkak se mushkëritë janë aktive në maksimumin e tyre.

17:00 Kjo është koha për rivendosur energjinë e humbur.

Sa i përket ditëve e javës, një studim i publikuar në British Medical Journal, është kujdesur për të ju rekomanduar një listë të gjërave që ju mund të bëni gjatë javës.

E hënë
Ndoshta dita më e vështirë e javës. Në fakt, kjo është dita kur më pak se 20 për qind rrit rrezikun nga sulmi në zemër, kështu që është e nevojshme për të gjetur pak kohë për të pushuar.

E martë
Ditën e mirë për të bërë listën e gjërave që ju duhet të bëni.

E mërkurë
Ditë e mirë për dashuri, kështu thotë një studim nga 40 për qind e 8 mijë të anketuarve të cilët janë në kërkim të dashurisë.

E enjte
Një ditë e madhe për seks. Disa studime kanë nxjerrë rezultate se të enjteve, hormonet që stimulojnë energjinë seksuale janë në kulmin e tyre.

E premte
Kjo është dita më e mirë për ndërprerjen e duhanit.

E shtunë
Konsiderohet si dita me fat për të lindur. Fëmijët që lindin të shtunave ka të ngjarë të jenë fitues.

E diel
Preferohet përgatitja e një drekë tradicionale. E diela është dita kur keni nevojë për pushim dhe të përgatiteni për javën e ardhshme, bënë mirë edhe një drekë në një restorant.

(gazetaonline.net)


No comments:

Post a Comment