5 vendet më sfiduese për marrëdhënie seksuale në natyrë

Nëse vërtetë jeni të gatshëm që këtë verë të beheni eksibiconiste dhe të zbukuroni jetën tuaj të dashurisë filloni të pergaditeni dhe gjeni pesë vendet që do të mund ti përjetoni marrdhëniet seksuale më të mira jashtë murreve të shtëpisë.

 Çfarë mund të jetë më intime se sa te beshe dashuri në det të hapur, larg nga të gjithë?

Sidoqofte të besh dashuri jashte është dicka që cdo njeri do ta përjetonte në jetë vetëm pse kjo është e novojshme për këtë dozë të eksibicionizëm.

Nëse vërtetë jeni të gatshëm që këtë verë të beheni eksibiconiste dhe të zbukuroni jetën tuaj të dashurisë filloni të pergaditeni dhe gjeni pesë vendet që do të mund ti përjetoni marrdhëniet seksuale më të mira jashtë murreve të shtëpisë.

Në oborrin e shtëpisë tuaj

Përparësia e oborrit është se ajo ju jep të gjitha përfitimet e përvojës ndijore të jashtme, por përsëri është pak intimitet. Nga kurreshatja e veshtirimit fshehurazi prapa mburojave te gardheve.

Në plazh

Me siguri që ska njeri që sdo ta ketë fantazuar seksin në plazhë, por sa prej tyre do te kenë patur guxime të bëjn fantazinë realitetë. Megjithatë, nëse ju gjeni një pjesë të izoluar te bregdetit të mbrojtur nga shkëmbinjtë, asgjë nuk mund të ju parandaloj një aventurë te tillë.

Kurajo do të rritet kur thoni se seksi në plazh mund të jetë shumë marramendëse - A ka gjë më joshëse se duke dëgjuar tingujt e valëve të thithje aromën e ajrit me kripë, ndërsa ju të bëni dashuri?

Ujë

Senusalitet dhe seksi në ujë është më ë madhë pasiqë lëkura bëhet edhe me ndieshme kur është e lagur.
E vetmja "Dobësi" është se uji mund të heq lagështine natyrore keshtu qe preferohet të përdorin një bazë silikoni lubrifikantë.

Në barkë

Çfarë mund të jetë më intime se sa duke bërë dashuri në det të hapur, larg nga të gjithë? Seksin ne anije shumica e fantazojne si partneri i tyre eshte bllokur ne nje ishull te shkrete dhe ne kete raste ata duhen disi ta mbushin kohen…

Në pyll

Herën tjetër që ju shkoni per shëtitje me të dashurin ne pyll ndaloni dhe knaquni me mënyra të ndryshme të djersitjes. Mospershtemeria e seksit ne pylle do te zgjoje shpirtin tuaj ne avanture dhe pastaje kush e di ku do te perfundojë!


(yllpress.com)

No comments:

Post a Comment