10 muzikantët më të paguar.

Dy dekada më parë Jon Bon Jovi këndonte me anëtarët e grupit të tij në një bodrum në Nju Xhersi.
Pas dy vitesh punë në rrugë, ai do të kishte postera cilësorë në rrugët e qytetit dhe shumë shpejt u kthyer në grupet më të pëlqyera. Kurse në ditët e sotme grupi i tij vazhdon të jetë i pëlqyer pasi arrin të fitojë rreth 125 milionë dollarë në vit duke u pozicionuar si grupi i dytë në botë më shumë i paguar.

Në vend të parë është legjendar grupi U2, me një shumë që arrin në 195 milionë. Edhe pse mund të mendohet se Elton Xhon është i dalë mode ai vazhdon të jetë shumë i paguar. Në listën e 10 këngëtarëve më të paguar bën pjesë edhe një adoleshent. Xhastin Biber, këngëtari që u bë i famshëm nëpërmjet youtube-it.

10 grupet muzikore më të paguara sipas revistës Forbes: 

1. U2 195 milion $ 

2. Bon Jovi 125 milion $ 

3. Elton John 100 milion $ 

4. Lady Gaga 90 milion $ 

5. Michael Bublé 70 million $ 

6. Paul Mçartney 67 milion $ 

7. The Black Eyed Peas 61 milion $ 

8. The Eagles 60 milion $ 

9. Justin Bieber 53 milion $ 

10. Dave Mattheës Band 51 milion $
/zoneelire.blogspot.com/



No comments:

Post a Comment