U dobësua 58 kilogram dhe fitoi 250.000 dollarë(FOTO)

Ovilia Ward-it ju nevojitën 5 muaj, shumë trening intenziv dhe kontollë e rreptë e kalorive që të dobësohet 58 kilogram dhe të shpallet fitues i shout amerikan “The Biggest Loser”.

35 vjeçarja, këngëtare e operës hyri në këtë garë me 118 kilogram, kurse arriti të dale me peshë të shëndoshë – 60 kilogar. Përveç që përfitoi një linjë të bukur, ajo fitoi edhe 250 000 dollarë si shpërblim për dobësimin.


Olivia Ward - më herët (118kg), më pas (60kg)

Olivia ishte e vendosur të fillojë të dobësohet pasi që mjekët i thanë se ndoshta asnjëherë nuk do të mund të bëhet nënë nëse nuk e ndryshon mënyrën e jetës. Pesha e saj e madhe dhe sindomi i vezorëve policitit deri më tani ishin pengesë e saj dhe burrit të saj që të bëhen prindër.

“Me këtë trup të ri, ekziston shpresë që unë dhe burri im të mund të kemi fëmijë” – tha ajo.

Gjatë kohës së periudhës së keqe, Olivia nuk ishte e vetme. Atë e inkurajonte motra e saj Hanna Curlee, e cila poashtu ishte pjesë e këtij shou televiziv. Hana me gjithses 54 kilogram të humbura fitoi vendin e dytë, duke e zvogëluar peshën e saj nga 112 në 58 kilogram.


Hanna Curlee - më herët (112 kg) më pas (58 kg)

Edhe vendin e tretë e fitoi një grua. Irene Alvardo e cila nga 115.5 kilogram arriti në 63.


Irene Alvardo - më herët (115.5 kg) më vonë (63 kg)

Gjatë kohës së finales ishte shpallur se në sezonin e ardhëm trajner do të jetë Anaa Kournikova

No comments:

Post a Comment