Top 3 pozicionet më të dëshiruara në seks

Pozicionet e komplikuara nga Kamasutra ndoshta duken interesante dhe emocionuese, por pozicionet më të dashura janë më të thjeshta dhe më “natyrale”.

Ekspertja seksuale Debi Herbenik mendon se pozicionet e thjeshta janë më të preferuara dhe më të dashura sesa pozicionet për të cilat duhet të jeni tepër fleksibil. Duke u bazuar në hulumtimet e saj të deritanishme, ajo argumenton se pozitat më të favorizuara janë:
1.“Pozicioni i qënit”. Pozicioni në të cilën mashkulli është pas femrës – është e favorizuara e shumë meshkujve dhe femrave.
2.“Femra sipër”. Ky pozicion ua jep kontollën femrave, kurse meshkujve ju ofron shikim mbreslënës.
3.“Pozicioni misionar”. Sipas dr. Herbenik, shumë njerëz e nënvlerësojnë pozicionin misionar. Ajo vërteton se meshkujt e preferojnë këtë pozicion para atyre të komplikuara akrobatike.

No comments:

Post a Comment