Rozana Radi: Më bënë nder që më nxorrën fotot nudo.

Gjatë një emisioni televiziv, Rozana Radi është shprehur e qetë për fotot e saj nudo që u publikuan pak ditë më parë.
Madje, ajo ka thënë se I kanë bërë një nder të madh, pasi për të është një publicitet. “Tani më janë bërë oferta për foto artistike gjysëm nudo, dhe faleminderit atij që mi nxorri foto, më bëri nder të madh”, ka thënë ajo.

Rozana shprehet se fotot e saj private janë vjedhur nga kompjuteri i motrës ndërsa kjo e fundit ka qënë në zyrë dhe kjo çështje sipas saj, ka lidhje me këngëtaren Rezarta Shkurta, me të cilën është konfliktuar. Sipas Rozit, operacioni i saj kirurgjikal ka kushtuar plot 3 800 euro dhe fotot toples u shitën në media për 200 mijë lek të vjetra.

“Jam e ofenduar jo vetëm unë, por them dhe kirurgu plastik që bëri tërë atë punë”, ironizoi këngëtarja. Fotot e saj nudo bën një jehonë të madhe në mediat shqiptare.

(ama-news.al)



No comments:

Post a Comment