Slavisha Pajkic “njeriu bateri(VIDEO)

Slavisha Pajkic nga Pozharevci i Serbisë me meritë e ka marrë pseudonimin “njeriu bateri”.
Atij nuk mund t’i bëjë asgjë rryma eletrike. Ai përshkoi nëpër trupin e tij 20.000 volt dhe dy herë arriti ta regjistrojë emrin e tij në librin e rekordeve Guinness dhe e ka ndërmend ta thyej edhe një rekord.

Pajkic dëshiron që ta krijojnë një trafostacion prej një milion volt dhe në të “të mbushë bateritë”, e më pas si laser, të përcjellë rrymën elektrike pa tela.

Ai më 1983 përshkoi nëpër trupin e tij 20.000 volt, ndërsa më 2003 nxeu ujin derisa mbante në dorë dy copa hekuri, duke u regjistruar kështu për herë të dytë në librin e Guinnessit.

Pajkic zbuloi këtë dhunit kur ishte i ri dhe prej asaj kohe deri më tash, ai sfidon kufijtë e vet. Ai ka qenë shumë herë mysafirë nëpër emisione të ndryshme, ndërsa për të kanë shkruar edhe mediat, pasi ky fenomen me shkathtësitë e veta argëton, porç ka është më e rëndësishme, siç thotë edhe vetë ai, shëron njerëz. Gjithmonë thotë se nuk ka frikë nga energjia elektrike dhe se mund ta kontrollojë atë.

No comments:

Post a Comment