Një baladë sensuale nga Azerbajxhani në Eurovizion (VIDEO)

Pas një diskutimi të gjatë dhe të nxehtë të jurisë, një baladë sensuale “Running Scared” është zgjedhur për të përfaqësuar Azerbajxhanit në Eurovision Song Contest 2011. Balada u zgjodh në mesin e më shumë se shtatëdhjetë këngë të paraqitura në konkurrim. "Ka qenë e vështirë për t’u zgjedhur mes shumë këngëve. Por ajo ka qenë kënga më e fortë", është shprehur Ismail Omarov, Drejtori i Përgjithshëm i Ictimai TV dhe kreu i jurisë. "Por ne jemi të kënaqur me zgjedhjen tonë dhe kjo është një ndeshje e shkëlqyer për duet tonë”. “Running Scared” do të interpretohet në natën e parë gjysmë-finale më 10 maj nga pjesëmarrësit Eldar dhe Nikki, natë në të cilën do të interpretojë edhe këngëtarja shqiptare Aurela Gaçe. Për këngëtarin Eldar, kënga e tyre: "Running Scared shkon vërtetë me stilin tonë, zërin tonë dhe shpirtin tonë. Kjo është një këngë e tillë e ëmbël, dhe ne shpresojmë që publiku Eurovizion do të bjerë në dashuri me këngën. Unë jam duke numëruar ditët deri më 10 maj". Ndërsa këngëtarja tjetër, Nikki është shprehur se “Kjo është një këngë e thellë, që prek zemrat e njerëzve. Është si një pjesë shumë e vogël e ëndrrës time. Vajzat e pëlqejnë shumë në fakt", tha Nikki.
(mapo.al)

No comments:

Post a Comment