Genta Ismajli gati të pushtojë Evropën




Kohë më patë ajo hapi një kanal zyrtar të saj në youtube.com, dhe tanimë po përgatitet të “pushtojë” tregun evropian me këngën e saj më të re të zhanrit rok-baladë, “Poison”.


“Sapo dëgjova këngën time ‘Poison’, e cila do të jetë një hit në gjithë Europën. Kënga është shkruar dhe prodhuar nga vëllezërit Berman, fitues të çmimit Grammy”, ka thënë Genta, e cila prej disa kohësh po i mungon tregut muzikor.

Berman Brothers kanë fituar dy çmime Awards dhe janë producentët e këngës hit “Who let the dogs out”, nga Baha Man.

“Unë do të punoj [edhe] në të ardhmen me Berman Brothers, të cilët kanë fituar dy çmime Awards”, ka thënë më tej Genta, e cila edhe më herët kishte tentuar të futet në tregun global të muzikës.

Këngëtarja seksi ka thënë gjithashtu se në SHBA ka kryer takime me një emër të njohur si Richard Perry - bashkëshorti i aktores së famshme Jane Fonda. Sa i takon tregut shqiptar, shumë shpejt Genta do t’u dhurojë fansave një CD me këngët e saj më të mira ndër vite, ku nuk do të mungojnë edhe 5 krijime të reja.

No comments:

Post a Comment